תוצאות: 2727
מחיר | שם מיין לפי:

לפרטים ורכישה

מספר תשלומים לבחירה ללא ריבית: 5

שעון לד חשמלי באדום

מספר תשלומים לבחירה ללא ריבית: 5

מכונת גילוח נטענת פיליפס
0 מוצרים
סה"כ

משקפות

משקפות וטלסקופים ממגוון המותגים המובילים ניקון אולימפוס ברסר נשיונל גאוגרפיק קנון טאסקו 

כאן תוכלו למצוא מגוון מוצרים בנושא משקפות וטלסקופים , החל ממשקפות שדה , משקפות לראיית לילה ,טלסקופים למתחילים ועוד. 

הכל ממגוון המוותגים המובילים במחירים אטרקטיביים למאמר בנושא לחץ כאן

 

 

 

תוצאות: 102
בחרת לסנן לפי: משקפות
יצרן
BRESSER(3)
Zeus(2)
טווח מחירים
סינונים נוספים

יצרן טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
משקפת שדה TASCO 16X50 מיקצועית

משקפת שדה TASCO 16X50 מיקצועית

משקפת טאסקו מקרבת כפול 16 מגדילה כפול 50 ציפוי גומי קשיח להגנה מירבית מהאכלת ציפרים בחצר ועד למרחבי החלל הגדול, היופי והריגושים שהטבע מספק לנו הם אינסופיים. בטסקו, מביאים עד אליך את כל היופי הזה, קרוב יותר, עם מגוון רחב של משקפות, וטלסקופים לכוכבים ותצפית. כמו בכל תחומי החיים, יש דברים שהם חיוניים, בסיסיים. גם בתחום המשקפות, סדרה זו כשמה כן היא – חיונית – ESSENTIAL מגוון של משקפות לשימושים נרחבים כמו טיולים משפחתיים, צפייה במשחקי ספורט,קיט ועוד, ובמחיר שווה לכל נפש. כל המשקפות מצופות גומי המיועד להגן מפני חבלות בגוף המשקפת, בנויות בצורה נוחה לאחיזה, גם לילדים, מגיעה עם נרתיק ורצועת נשיאה, כיסוי לעדשות, קוטר עדשה חיצונית 50 מ״מ, פוקוס מרכזי. מצפייה בציפורים עם משקפת שדה או צפייה עם משקפת מקצועית באירוע ספורט – משקפות טסקו מומלצות על ידי טובי המומחים, ולא פעם יקבלו את הכינוי “משקפת שדה הכי טובה”. בדף זה מוצעות משקפות למכירה ממגוון סוגים והגדלות כמו כן משקפת חד עינית הנקראת גם משקפת מונוקולר. ניתן למצוא גם טלסקופ כוכבים וגם טלסקופ תצפית. מהשטח ועד תצפית על החלל, משקפות וטלסקופים טסקו מביאים אליך את כל היופי של העולם – רק קרוב יותר. צלילות ובהירות בבואה, במגוון דגמים המתאימים לכל מטרה. לכם נשאר פשוט – להנות מהנוף.

מספר תשלומים לבחירה ללא ריבית: 5

משקפת לראיית לילה Bresser X3.5 הקלטת מונוכרום

משקפת לראיית לילה Bresser X3.5 הקלטת מונוכרום

משקפת לראיית לילה Bresser X3.0 הקלטת מונוכרום מקט-1877491 מכשיר ראיית לילה דיגיטלי זה מציע נוחות צפייה נהדרת במיוחד הודות לתצוגה הגדולה והתצפית בשתי העיניים. בשל העיצוב הדיגיטלי הוא אינו רגיש לקרינת יתר. תאורת האינפרא אדום המשולבת עם 850 ננומטר מקלה על התצפית בחושך מוחלט. בשל התובנה הגדולה תוכלו גם להתבונן במרחק מהנה דרך מכשיר ראיית הלילה. הסוללה מאפשרת זמן תצפית של כ -5 שעות. בשל הזום הדיגיטלי 2x ניתן להסתכל על האובייקטים שלהם מקרוב מבלי להתקרב לאובייקט עצמו. טווח הזיהוי הוא בלילה בסביבות 130 מ ' - מרחקים נוספים, עם זאת, אפשריים בתנאי תאורה נמוכים טובים. אתה יכול לצפות במכשיר זה בנוחות רבה בשתי העיניים. מאפיינים מכשיר ראיית לילה דיגיטלי זום דיגיטלי דימוי מלא בשחור לבן תאורת אינפרא אדום משולבת עם 4 רמות בהירות מופעל באמצעות סוללה: אנרגיה עד 5 שעות) טווח: כ. 130 מ ' היקף המשלוח מכשיר לראיית לילה כִּיס רצועת צוואר לתיק או למכשיר מדריך הפעלה

מספר תשלומים לבחירה ללא ריבית: 5

משקפת בושנל 10-30X50 זום אופטי PICSIMA

משקפת בושנל 10-30X50 זום אופטי PICSIMA

משקפת בושנל 10-30X50 זום אופטי PICSIMA מיקצועית FULLY COATED הגדלה פי 30 – קרבו אליכם בקלות כל דבר. המשקפת מציגה לעיינכם בבואה גדולה וחדה המוגדלת משמעותית אשר מסייעת לכם להבין את השטח טוב יותר מסופקת עם מכסה עדשות תיק נשיאה רצועת תלייה לצואר + עמידות לאורך זמן – משקפת חזקה עם שלדה עשויה סגסוגת אלומיניום המספקת עמידות תוך שמירה על משקל מינימלי. + עיצוב מודרני – גומי רך למגע וגימורי מתכת מוברשת מספקים ביצועים קלאסיים בעיצוב מודרני. + אחיזה קלה ונוחה לשימוש – ארגונומיה מתקדמת עם גומי רך במרקם יעודי לאחיזה קלה על כל שטח המשקפת, מפחית את הסיכוי של המשקפת להשמט מהיד. + איכות אופטית מעולה – עם מערכת SHARP FOCUS ואופטיקה עם ציפויים מיוחדים המשקפת ״שואבת״ כמות עצומה של אור. כך נוצרת בבואה ברורה וצלולה, אפילו באור נמוך. + גלגל מיקוד עם תנועה חלקה במיוחד – מאפשר מיקוד מהיר ומדויק במיוחד של התמונה גם לאחר שנים של שימוש בשטח.

מספר תשלומים לבחירה ללא ריבית: 5

no-lazy