תוצאות: 2727
מחיר | שם מיין לפי:

לפרטים ורכישה

מספר תשלומים לבחירה ללא ריבית: 5

שעון לד חשמלי באדום

מספר תשלומים לבחירה ללא ריבית: 5

מכונת גילוח נטענת פיליפס
0 מוצרים
סה"כ

אולרים וסכינים

מגוון אולרים וסכינים לצייד לקמפינג לצבא לטיולים ועוד מגוון גדול ורחב אצלנו בחנות

09-8357692 טשרניחובסקי 1 נתניה

תוצאות: 5
בחרת לסנן לפי: אולרים וסכינים
טווח מחירים
סינונים נוספים

טווח מחירים

נוספו לאחרונה
מחיר | שם מיין לפי:
אולר מבית HONEY-BADGER להב ישר גדול עם ידית בצבע שחור

אולר מבית HONEY-BADGER להב ישר גדול עם ידית בצבע שחור

אולר מבית HONEY-BADGER להב ישר גדול עם ידית בצבע שחור בדיוק כמו החיה הגמישה להפליא, גירית הדבש, הסכינים האלה מתוכננים להפליא להיות קשיחים, עמידים ובעלי יכולת לשימוש ארוך טווח. סכינים קלות אלה כוללות להבי נירוסטה אל-חלד 8Cr13MoV באיכות גבוהה, הסכינים בעלי יכולת חיתוך מצוינת ושמירה על קצוות, וקלים להשחזה במידת הצורך. לסכינים אלה יש פעולת פתיחה וסגירה חלקה ביותר וכמעט ללא חיכוך ה – HB1001 של Honey Badger מעוצב להיות קשוח, עמיד ומתאים למשימות הישרדות ושימוש יומיומי בנוסף להיותו עזר אבטחה אישי בעת הצורך ולא משנה אם היד החזקה שלכם היא יד ימין או יד שמאל, התכנון הארגונומי של ידית הניילון הקשיח מתאים לכולם. להב הסכין עשוי פלדת אל-חלד מסוג 8CR13MoV מטופלת בחום גבוהה ליצירת להב קשה וקשוח השומר שאינו זקוק להשחזה לעיתים קרובות. יתרונות פלדת 8CR13MoV העיקריים הם: דרגת קשיות גבוהה: קשיות מתכת ברמה גבוהה מאפשר ללהב להישאר חד, עמיד יותר בפני שחיקה וכך שומר על להב חד לאורך זמן. אחוז כרום גבוה: כרום הינו אחד החומרים העיקריים המונעים חמצון וחלודה של המתכת. ה – 8CR13MoV עשירה בכמות הכרום ועמידה ביותר בפני חלודה. חיתוך חלק ומדויק. פעולת פתיחה קלילה ומדויקת ה – HB1001 מצויד בשני מיסבים כדוריים, כל מיסב מכיל 18 כדוריות. המיסבים מאפשרים פעולת פתיחה וסגירה עם חיכוך מינימלי תוך תנועה חלקה ונוחה ביותר, מנוף הפתיחה והמגרעת המובנים מספקים אחיזה מעולה בזמן פתיחת וסגירת הלהב, פעולת הפתיחה החלקה והקלילה מאפשרת את פתיחת הלהב ביד אחת. הסכין מגיע עם קליפס מתכת ייעודי עם פטנט נח המאפשר התקנה בטוחה לימניים או שמאליים, זאת אומרת שתוכלו לשאת את הסכין בצד הגוף הנח לכם ביותר לשימוש. תכונה שימושית נוספת שנושא ה – HB1001 הוא חור אבטוח לקשירת הסכין ואבטחתו אל הבגד, למניעת איבוד / או נפילה.

מספר תשלומים לבחירה ללא ריבית: 5

HONEY-BADGER אולר להב ציידים גדול עם ידית בצבע שחור

HONEY-BADGER אולר להב ציידים גדול עם ידית בצבע שחור

HONEY-BADGER אולר להב ציידים גדול עם ידית בצבע שחור מקט-470100 ה – HB1031 של Honey Badger מעוצב להיות קשוח, עמיד ומתאים למשימות הישרדות, פעילות בחיק הטבע ושימוש יומיומי בנוסף להיותו עזר אבטחה אישי עוצמתי בעת הצורך ולא משנה אם היד החזקה שלכם היא יד ימין או יד שמאל, התכנון הארגונומי של ידית הניילון הקשיח בכל הסכינים של Honey Badger מתאים לכולם, ימניים ושמאליים כאחד. להב הסכין עשוי פלדת אל-חלד מסוג 8CR13MoV מחושלת בחום גבוהה ליצירת להב קשה וקשוח שאינו זקוק להשחזה לעיתים קרובות. יתרונות פלדת 8CR13MoV העיקריים הם: דרגת קשיות גבוהה: קשיות מתכת ברמה גבוהה מאפשר ללהב להישאר חד, עמיד יותר בפני שחיקה וכך שומר על להב חד לאורך זמן. אחוז כרום גבוה: כרום הינו אחד החומרים העיקריים המונעים חמצון וחלודה של המתכת. ה – 8CR13MoV עשירה בכמות הכרום ועמידה ביותר בפני חלודה. חיתוך חלק ומדויק. פעולת פתיחה קלילה ומדויקת ה – HB1031 מצויד בשני מיסבים כדוריים, כל מיסב מכיל 18 כדוריות. המיסבים מאפשרים פעולת פתיחה וסגירה עם חיכוך מינימלי תוך תנועה חלקה ונוחה ביותר, מנוף הפתיחה והמגרעת המובנים מספקים אחיזה מעולה בזמן פתיחת וסגירת הלהב, פעולת הפתיחה החלקה והקלילה מאפשרת את פתיחת הלהב ביד אחת. הסכין מגיע עם קליפס מתכת ייעודי עם פטנט נח המאפשר התקנה בטוחה לימניים או שמאליים, זאת אומרת שתוכלו לשאת את הסכין בצד הגוף הנח לכם ביותר לשימוש. תכונה שימושית נוספת שנושא ה – HB1031 הוא חור אבטוח לקשירת הסכין ואבטחתו אל הבגד, למניעת איבוד / או נפילה.

מספר תשלומים לבחירה ללא ריבית: 5

HONEY-BADGER אולר חילוץ והצלה ידית בצבע שחור להב גדול

HONEY-BADGER אולר חילוץ והצלה ידית בצבע שחור להב גדול

HONEY-BADGER אולר חילוץ והצלה ידית בצבע שחור להב גדול מקט-470300 ה – HB1251 של Honey Badger מעוצב להיות קשוח, עמיד ומתאים למשימות חילוץ והצלה כמו גם עזר אבטחה אישי. בראש ובראשונה להב הסכין מצוידת בקרס חיתוך אשר יכולה לשמש לחיתוך חגורות בטיחות, חבלים ודברים נוספים אשר במקרה הצורך יכולים להקשות על פעולות חילוץ. להב הסכין המעוגל עשוי מפלדת אל-חלד מסוג 8CR13MoV אשר נושאת כמה תכונות חשובת: דרגת קשיות גבוהה: קשיות מתכת ברמה גבוהה מאפשר ללהב להישאר חד, עמיד יותר בפני שחיקה ואינו דורש השחזה לעיתים קרובות. אחוז כרום גבוה: כרום הינו אחד החומרים העיקריים המונעים חמצון וחלודה של המתכת. ה – 8CR13MoV עשירה בכמות הכרום ועמידה ביותר בפני חלודה. חיתוך חלק ומדויק. פעולת פתיחה וסגירה עם חיכוך מינימלי. ה – HB1251 מצויד בשני מיסבים כדוריים כל מיסב מכיל 18 כדוריות. המיסבים מקנים תנועה חלקה ונוחה ביותר, בעוד שמנוף הפתיחה והמגרעת המובנים מספקים אחיזה מעולה בזמן פתיחת וסגירת הלהב, מעט מאוד סכינים משיגים פעולת פתיחה חלקה וקלילה כל כך.

מספר תשלומים לבחירה ללא ריבית: 5

"COMIDA" סט זוג סכין סנטוקו 7" עם קרש עץ ACACIA מק"ט: 4995

"COMIDA" סט זוג סכין סנטוקו 7" עם קרש עץ ACACIA מק"ט: 4995

"COMIDA" סט 2 סכין סנטוקו 7" עם קרש עץ ACACIA מק"ט: 4995 מלך המטבח! חד זריז מהיר חיתוך מהיר ומושלם לבשר סלטים לחם סכין: אנו ב-COMIDA עיצבנו וייצרנו עבורכם סכין סנטוקו רב-תכליתית זו עם להב חד במיוחד העשוי מפלדה משובחת ביותר, מועשרת בכרום כדי להבטיח להב חד לאורך שנים. בין הלהב לידית העץ נמצאת טבעת החיזוק. טבעת זו תורמת לאחיזה נוחה של הסכין ויוצרת את שיווי המשקל המקצועי של הסכין. שתי תכונות שנועדו לאזן את הסכין ביד לחיתוך ללא מאמץ. טבעת החיזוק תורמת גם להגנה על האצבע. על להב הסכין נמצאות גומות חן חמודות הנקראות "גרנטון אד'ג". הן נמצאות מרבית סכיני הסנטוקו. גומות אלו יוצרות כיסי אוויר קטנים בין הלהב למזון, מה שעוזר לירקות ליפול מהלהב ללוח החיתוך בקלות. לוח: לוח עץ אקציה (עץ השיטה) 38x30 ס"מ עם חריץ לנוזלים. בדפנות הלוח שוליים מיוחדים להרמה נוחה מהשיש. לוח עץ זה הינו אנטי-בקטריאלי. מרקם הלוח ישמור על להבי הסכינים שלכם ובזכות עיצובו הלוח מתאים גם להגשה לשולחן וישמש אתכם שנים רבות.

מספר תשלומים לבחירה ללא ריבית: 5

no-lazy